Friday, June 17, 2016

වංක ප්‍රේමය... (ආදර කතාව අංක 08)


අංජු, අවුරුදු 17ක පොඩි කෙල්ලක්.
කෙලිලොල්, ලස්සන පොශ් කෙල්ලක්
හරියටම කිව්වොත් ගම්පහ යශෝධරාවේ ඒ බැජ් එකේ හිටිය ලස්සනම කෙල්ල.
ගෙදර කාගෙත් හුරතලී, තාත්තා බිස්නස් කරපු නිසා එයා ආස කරපු හැම දේම එයාට හැමදාම හම්බුනා..
ඔන්න හැම අවුරුද්දෙම වගේ ඒ අවුරුද්දේත් පාසල් වසන්ත කාලේ ආවා, ඒ ස්පෝර්ට් මීට් කාලේ.....
හැම අවුරුද්දේම වගේ යශෝධරාවේ ස්පෝර්ට් මීට් එක මුලින්ම ඉවර උනා, නිකමට වගේ එදා අන්ජුට හිතුනා ඒ ලගම තියෙන තවත් ඉස්කෝලෙක ස්පෝර්ට් මීට් එකක් බලන්න යන්න....
ඒ නිසා තමයි අන්ජු එයාගෙ පිස්සු යාලුවෝ සෙට් එක එක්ක ඒකටත් ගියේ...
ඔන්න ඒ වෙලේ තමයි අංජු ට බුද්ධික ව හම්බුනේ....
බුද්ධික අංජු වටේ කැරකුනේ මලක් වටේ කැරකෙන පැණි කුරුල්ලෙක් වගේ,,,
කොල්ලත් ලස්සනයි අංජු ගේ හිත ගියා එයාට, මල්සරා විද්දා දෙන්නටම.......
ඒත් දෙන්නට වචනයක්වත් කතාකරන්න නම් බැරි උනා....
දෛවය එයාලව තව පාරක් මුන ගැස්සුවා...
ඒ මාස කීපයකට පස්සෙ. අහම්බෙන් වගේ අංජුලගේ දන්සලට බුද්ධික ආවා....
එදා බුද්ධික ට පුලුවන් උනා අංජු ගේ නොම්බරේ ඉල්ලගන්න,,,....
අංජු ගේ පුන්චි හිතෙන් බුද්ධික ට පැලෙන්න ආදරේ කලා. බුද්ධික ගොඩක් දුප්පත් කොල්ලෙක්, ඒත් ඒ අඩුව බුද්ධික ට දැනෙන්න දුන්නෑ අංජු . එයාට පුලුවන් හැමදේම දුන්න .....
ඔය අතරේ තමයි අංජු ගේ ගෙදරින් මේ හුට පටේ දැනගත්තෙ...
අංජු ගේ තාත්තා මේකට පොඩ්ඩක්වත් කැමති උනේ නෑ.. අංජු ත් ගෙදරින් ගුටි කාගෙන නිතරම බුද්ධික ව හම්බෙන්න ආවා, ....
ඒත් ඒක කරන්න පුලුවන් උනේ ටික කාලයයි
A/l ඉවර උන ගමන් අංජු ගෙදරට හිර උනා ගමන් බිමන් තහනම්. ඒත් අංජුගේ ආදරේනම් කිසි අඩුවක් උනේ නෑ..
ඔය අතරේ තමයි බුද්ධික ගේ උපන්දිනේට අංජු පුදුම තෑග්ගක් බුද්ධික ට දුන්නෙ.
මචන් උබේ කෑල්ල මේ පාරසලේ උබට දෙන්න කිව්වා.
අංජු ගේ ගෙවල් පැත්තෙ හිටිය බුද්ධික ගේ යාලුවෙක් ඒ පාර්සලේ බුද්ධික ගේ අතේ තිබ්බ.
අම්මා.... ඒකෙ තිබ්බෙ පවුම් දෙකක බ්‍රේස්ලට් එකකුයි ipm එකේ ඩිප්ලෝමා එකක් කරන්න සල්ලි ගෙවපු රෙසිට් එකකුයි.
බුද්ධික උඩගිහින් බිම වැටුන. කවදාවත් එයාට කරගන්න බැරි දෙයක් අංජු කරලා දීල තිබ්බ එයාට
බුද්ධික ත් අංජුට පන වගේ ආදරෙන් හිටියා
බුද්ධික අංජු නිසාම එයාගෙ උසස් අධ්‍යාපන කටයුතු ලේසියෙන්ම පටන්ගත්තා...
දවසක් ඉන්ටවල් එකේදී අංජු බුද්ධික ට කෝල් එකක් ගත්තා..
පලවෙනි පර කට් කලත් දෙවෙනි පාර ගද්දි බුද්ධික ආන්සර් කලා..
පොඩ්ඩක් කතාකරකර ඉද්දි "බබා මම ඔයාට කවන්නද? "
ගෑනු කටහඩක් ඇහුනා..
ආ මහත්තයො ඒ මොකීද ඒ ආ
ආ ඒ යාලුවෙක් පන. ඔයාව අවුස්සන්න එහෙම කිව්වෙ
සත්තයි කියන්න
සත්තයි පන,ඔහොම ඉන්නකො බොරුනම් මම එයාට දෙන්නම්
හෙලෝ අංජු මම සුවිනි, බුද්ධික ගේ යාලුවෙක් විතරයි හොදද
අනේ හරි සුවිනි,මගේ සුදු මහත්තයව හොදට බලාගන්න හොදද , ඔහේ ඉන්න සුකුරුත්තන් කෙල්ලන්ගෙන් මගෙ මහත්තයව පරිස්සම් කරගන්න
අයියෝ ඒ ගැනනම් පොඩ්ඩක් වත් බයවෙන්නේපා යලූ.....
ටික දවසක් ඔහොම ගෙවුන
ඔය අතරේ තමයි අංජුගෙ යාලුවෙක් බුද්ධික වෙන කෙල්ලක් එක්ක ගෝල් ෆේස් එකේ ඉන්න පොටෝ එකක් අංජුට ගෙනත් පෙන්නුවේ
ඒ අසරනීගෙ හීන මාලිගා, බලපොරොත්තු එක තප්පරෙන් කඩන් වැටුන.
එයාට උන්හිටිතැන් අමතක උනා.
පහුවදා පාන්දරම ගෙදරටත් හොරෙන් අංජු ගියා , බුද්ධික ගේ ක්ලාස් එක ගාවට
එතකොටත් ක්ලාස් පටන් අරන් .
මේ පිස්සි පැය තුනක් වතුර උගුරක්වත් නැතුව ක්ලාස් එක ඉස්සරහ හිටගෙන හිටියා ඒක ඉවරවෙනකම්.
ඒත් සිධ්ධ උනේ අංජු ගේ ඇස් වලට මිරිස්කුඩු වැදුනා වගේ දෙයක්.
බුද්ධික කෙල්ලක්ගේ අතේ එල්ලිලා පන්තියෙන් එලියට ආව.
දෙපාරක් හිතුවෙ නෑ
අංජු කලේ දුවගෙන ගිහින් බුද්ධික බදාගත්තු එක .
තමුසෙට පිස්සුද ඕයි...
ඇයි රත්තරනෙ මට ඔහොම කතාකරන්නේ කවදාවත් නැතුව...
ලැජ්ජ කරන්නෙපා මට....
ඔයාට මෙයාගෙ අත අල්ලන් ඉන්න හොදයි මම ලගට ආවම තමයි ලැජ්ජාව...
මට පාඩුවෙ ඉන්න දෙන්න අංජු..
ඇයි මේ මහත්තයෝ...
පාඩුවේ ඉන්න දෙන්න මට.
අංජුගේ ඇස් වලින් වැටුනු කදුලු බින්දු එයාගේ වේදනවේ තරම බලන් හිටිය මිනිස්සුන්ටනම් හොදට පෙන්නුවා..
කියන්න මට කවුද මේ...
මේ සුවිනි...
එතකොට මෙයාද මේ...
අංජු ගොලු උනා
ඔවු මෙයා තමයි අපි ආදරේ කරනවා, ඔයාගෙ තාත්තගෙ ලොකු ලයින් මට බලන්න බෑ
මට ඔයාව ඕනෙත් නෑමේ කෙල්ල මට පන වගේ අදරෙයි
අපිට ගෙවල් වලිනුත් කැමතියි
අපිට පාඩුවෙ ඉන්න දෙන්න කියලා බුද්ධික සුවිනිගෙ ඔලුවෙන් අල්ලලා එයාගෙ නලල ඉම්බා...
අංජු එදා එතනම මැරුන වගේ
ඒ කෙල්ල කිසි දෙයක් කරකියාගන්න බැරුව ඇස් දෙක වහගත්ත
දෙනෝදහක් එයා දිහා බලන් හිටිය
එයා ගොඩක් තනි උනා...
කරන්න දෙයක් තිබ්බෙ නෑ ඒ අසරනීට
අන්ජු ඇස් දෙක වහගෙන පස්සෙන් පස්සට ගියා.
බුද්ධික සුවිනිගේ අතින් අල්ලන් අනිත් පැත්ත හැරුන
චිරී.....ස්
එක පාරටම ලොකු සද්දයක් ඇහුනා
දෙවියනේ
ඒ ප්‍රයිවට් බස් එකක්. බස් එක එතනම නැවතිලා...
මිනිස්සු කෑ ගහගෙන ඒ පැත්තට දිව්වා..
ඒත් අංජු නැවතිල තිබ්බේ අඩි 20ක් විතර ඉස්සරහට විසික් වෙලා...
ලේ විලක් මැද එයා හිටියා....
මේ අසරනී දැන් අවුරුද්දක් තිස්සෙ ගම්පහ ඉස්පිරිතාලේ 16 වෙනි වාට්ටුවේ ඉන්නවා.. කෝම වෙලා. මමනම් පතන්නේ එයාව එහෙමම තියන්න කියලා, මොකද ඒ දේ එයාට මතක් උනොත් එයා ඒ වෙලේම දිවි නහ ගනීවි.........
...............................
කොල්ලො ගැනම කතා ලියනවා කියලා චෝදන්නා ආව නිසා ඔන්න ගැනු ලමයින් වෙනුවෙනුත් කතාවක් ලිවුවා..
ඒත් කෙල්ලෙක්ගේ ෆීලින්ග් එකෙන් ලියන්න හරි අමාරුයි.
අඩුපාඩු තියෙනවනම් සමාවෙන්න

..........ආදර කතාව 9න් හමුවෙමු...........
.......................මම රවී.....................

No comments:

Post a Comment