Tuesday, June 14, 2016

ඛාය වර්ධන මධ්‍යස්ථානයේ ප්‍රේමය........ (ආදර කතාව අංක 07)


..
සිතුම්, ඒ කාලේ අවුරුදු 24ක විතර පොඩි කොල්ලෙක්,
ඇග හදාගන්න පුදූම ඇමාරුවක් තිබ්බේ කොල්ලට, ඒ ආසාව නිසාමයි මිනිහා නිට්ටඹුවේ ජිම් එකට යන්න පටන්ගත්තේ..
පුදුම කට්ටක් ඒක, පලවෙනි දවසේ එක්සයිස් කරලා ජිම් එකේ පඩි පෙල බැස්සෙත් හරිම අමාරුවෙන් මිනිහා, ඒත් ඉතින් ඒ අමාරුව පිටට පෙන්නුවෙත් නෑ මොකද ඒ ජිම් එක කෙල්ලොත් එන මික්ස් ජිම් එකක්....
දවස් දෙක තුනක් ගෙවිලා ගියා....
දවසක් සිතුම් බෙන්ච් එකට යද්දි මහා අපූරු දෙයක් උනා. සිතුම් හිතන්න නැතුව ඇති ඒ සිද්ධිය එයාගේ මුලු ජීවිතේම වෙනස් කරයි කියලා...
සිතුම් බෙන්ච් එකට යද්දි ඒකෙ කෙල්ලක් එක්සයිස් කරනවා..
සිතුම් ඉතින් එතන කැරකී කැරකී හිටියා..
..
අයියේ පොඩි සපෝර්ට් එකක් දෙනවද?
ඒ ගෑනු ලමයා එහෙම අහල තමයි මේ කතාව පටන්ගත්තේ....
සිතුම් එයාට උදවු කලා,
දෙන්නා මාරුවෙන් මරුවට එක්සයිස් කලා
යන්න ලෑස්තිවෙලා තමයි සිතුම් එයාගේ නම ඇහුවේ..
මම මන්දාකිණි , ඔයාගේ නම ?
සිතුම්....
හරි ලස්සන නමක්. මම ආයේ අනිද්දටත් එනවා,
හරි මන්දාකිණි මමත් අනිද්දට තමයි එන්නේ..
එහෙනම් සිතුම් අපි පාට්නර්ස්ලා වෙමු....
ඔවු මන්දාකිණි මටත් යාලුවෙක් නැතුව හිටියේ..
හරි සිතුම් එහෙනම් හරියටම හවස 6ට එන්න හොදද. මම බලන් ඉන්නවා....
....
දෙන්නා එකතුවෙලා එකට සෙල්ලම් කලා.
ෆෝන් එකෙන් නිතරම කතාකරන්න මැසේජ් කරන්න පටන්ගත්තෙත් ඒ අතරම තමයි.
ටිකෙන් ටික මේ දෙන්නා එකිනෙකාට ආදරේ කරන්න ගත්තා ... දෙන්නටම තේරෙන්නේ නැති විදියට...
දෙන්නා ගොඩාක් ආදරෙන් හිටියේ. සිතුම් මන්දාකිණි ව ගෙදර අයට පවා හදුන්වලා දුන්නා..
ඔය අතරේ තමයි ජිම් එකට අලුත් ඉන්ස්ට්‍රක්චර් කෙනෙක් ආවේ.
නම ලකී පට්ටම හැන්ඩ්සම් ,28 ක විතර අවිවාහකයෙක් මිනිහත්..
හේතුව මොකද්ද දන්නෑ මිනිහා ඇවිත් ටික දවසකින් මන්දාකිණගේ පොඩි පොඩි වෙනස්කම් උනා....
මන්දාකිණි කොයි වෙලෙත් ලකී ගැනම කතාකරන්න ගත්තා...
ඒත් සිතුම් වරදක් දැක්කේ නෑ ඒකේ..
ඒත් තත්වය එන්න එන්නම බරපතල උනා.
මන්දාකිණි සිතුම්ව මග අරින්න ගත්තා..
සිතුම්ට හොරෙන් ජිම් යන්න ගත්තා....
ඒ වෙනකොටත් මන්දාකිණියි ලකීයි ගැන කටකතා ජිම් එකේ පැතිරිලා තිබ්බේ...
...
දවසක් සිතුම් ජිම් එකට යද්දි මන්දාකිණි හොරෙන්ම ජිම් ඇවිත් ලකී එක්ක හුගක් කිට්ටුවෙලා හිටියා...
ඒක දරාගන්න බැරි උනා සිතුම්ට..
.....
ඇයි වස්තු මට ඔයා මෙහෙම කරන්නේ
මගෙන් උන වරද මොකද්ද...
අනේ මට වද දෙන්නෙපා සිතුම්,පාඩුවෙ ඉන්න දෙන්න මට..
එතකොට ඔයාට මාව එපාද මන්දාකිණි ...
අපි ගැලපෙන්නෑ සිතුම්...
ඒ වචනේ ඇහෙද්දි සිතුම්ගේ හිතේ ඊයම් බරුවක් හිරකලා වගේ... කදුලු එකපාරටම ඇස් වලින් එලියට වැටුනේ එයත් නොදැනම....
...
එතකොට ඔයාට ගැලපෙන්නේ මේ ලකීද
ඔයාට එයාගැන කතකරන්න අයිතියක් නෑ සිතුම්.ඔයා ඔයා ඔයාගේ වැඩක් බලාගන්න...
එහෙම කියන්න එපා.
මොනව කියන්නද ,
බලනව ඔයාගෙ හැටි, පිරිමියෙක්ද ,ගෑනියක් වගේ මෙතන අඩල මට ලැජ්ජ කරන්න එපා ,ඔවු මම ලකී අයියට ආදරෙයි . කොහොමත් අපේ ගෙදර තත්වෙටත් ඔයා ගැලපෙන්නේ නෑ සිතුම්. ප්ලීස් මට කරදර කරන්නෙපා මීට පස්සේ.....
......
සිතුම්ගේ ජීවිතේට ලොකුම සතුට දීපු ඒ ජිම් එකම සිතුම්ගේ මුලු ජීවිතේම විනාස කලා.
සිතුම් ඒ මොහොතේම එතනින් එලියට ආවා..
කවදාවත් ඒ පැත්ත පලාතේවත් ගියේ නෑ
........
අවුරුදු 3 ක් විතර ගෙවිලා ගියා.
මන්දාකිණි ලකීව කසාද බැන්දා මහ ඉහලින්.
ඒත් ඒ කසාදේ කිසි සතුටක් තිබුන්නෑ
ලකීට හැමතැනම කෙල්ලෝ..
මන්දාකිණි සිතුම්ට කතාකරන්න ගොඩක් උත්සහ කලා.. ඒත් මන්දාකිණි කවදාවත් සිතුම්ව දැක්කේ නෑ එයා.. සිතුම්ගේ ෆෝන් වැඩ කලෙත් නෑ....
දවසක් එකපාරටම ටීවී ඒකේ මන්දාකිණි ට පුරුදු නමක් ඇහුනා....
මෙවර මිස්ටර් ශ්‍රී ලන්කා කිරුල සිතුම් ඉරුගල්බණ්ඩාර දිනාගනී...
මන්දාකිණි ඉදන් හිටිය තැනින් බිමට වැටුනා...
සිතුම් ගොඩක් දියුනු වෙලා...
Tv කමර්ශල්, කටවුට් ගොඩක් දිනාගන්න සිතුම්ට පුලුවන් උනා....
එකදවසක් මන්දාකිණි ට ආරන්චියක් ආවා..
සිතුම් නිට්ටම්ඹුවේ තිලකවර්ධනේට එනවලු ප්‍රොමෝශන් එකකට...
මන්දාකිණි දුවලා ගියා එතන්ට..
ඇගිල්ලක් ගහන්න ඉඩනෑ
කෙල්ලෝ පොරකනවා සිතුම්ගේ අත්සන් ගන්න
....
එකපාරටම සිතුම්ට පුරුදු කටහදක් ඇහුනා....
සිතූම්ම්ම්......
ඒ මන්දාකිණි , ඉස්සරට වඩා ගොඩක් කැත්වෙලා කෙට්ටු වෙලා, ඒත් සිතුම්ට පුලුවන් උනා එයාගේ පලවෙනි ආදරේ අදුරගන්න..
අනේ සිතුම් මට විනාඩියක් කතාකරන්න ඕනේ...
ඔවු ඉක්මනට කියන්න.
අනේ සිතුම් සමාවෙන්න,මම රැවටුනා, මට වරදුනා...
ඉතින් ...
අනේ මම ඔයාට අදරෙයි සිතුම්.
....
අහක බලන්හිටිය සිතුම් එක පාරටම මන්දාකිණි දිහා බැලුවා...
ඔවු මමත් ඔයාට ආදරේ කලා පන වගේ
ඒත් ඒ මීට අවුරුදු 3කට කලින්.
අනේ මට සමාවෙන්න සිතුම් මම ඔයාව ගොඩක් රිද්දුවා...
නෑ මන්දාකිණි , එදා තමයි මම ගොඩාක්ම සතුටු උනේ... හැමදාම මගේ සතුට උනේ ඔයාගේ සතුටයි
මතකද එදා මම අඩද්දී ඔයා හිනා උන විදිය.
කවදාවත් මම දැකල තිබුනේ නෑ ඔයා එච්චර සතුටින් ඉන්නවා....
එදා මගේ කදුලු දැකලා ඔයා ගොඩක් හිනා උනා
ඒත් ඒ හිනාව දැකලා මම ගොඩාක් සතුටු උනා මන්දාකිණි . ඒක ඔයාදන්නේ නෑ..ඒ නිසාම තමයි මම මෙච්චර දුරක් ආවේ...
අදුරගන්න මේ මගේ ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ් නිකී
අපි ලබන මාසේ එන්ගේජ් වෙනවා....
ඔයා ඔයාගෙ ගමන යන්න මන්දාකිණි
මට බෑ මගේ ගමන ආපස්සට හරවන්න.
Thanks මට මෙච්චර දුර එන්න ඉලක්කයක් දුන්නට...
අන්තිමට මන්දාකිණි ගේ කදුලු වැක්කෙරෙන මූන දිහා බලාගෙන සිතුම් කිව්වේ මෙච්චරයි...
...
Bye.....
................................
....ආදරේ කරන්න, ගැලපෙන්නේ නැත්නම් දාලා යන්න ,ඒත් ඒ කෙනාගේ අඩුපාඩු කියන්න එපා. මොකද ඇත්තටම ඒක එයාගේ අඩුපාඩුවක් නෙමෙයි. තමන්ගේ හිත එක තැනක නැති කම,
අනික ඒ තනිවෙන කෙනා ඒ වරද හදාගත්තු කාලෙක ඔයාට ගොඩක් පසු තැවෙන්න වෙනවා...

...........................මම රවී.........................

කතාව/තිර රචනය හා අධ්‍යක්ෂණය : Dulaj Ravi Hewagame

No comments:

Post a Comment