Saturday, June 4, 2016

ආදරය සරුන්ගලයක්නම් නූල තමයි විස්වාසේ..... (ආදර කතාව අ0ක 3)

.........
අර බලපන් මචන් අරකනම් පට්ට කෑල්ල
අපේ දෙතුන් දෙනෙකුත් ඒකට ටෝක් කරනවා
බලපන්කො ඇදන් ඉන්න ඇදුමේ ලස්සන..
යලුවා එහෙම කියද්දී මහේ හිහ ගියේ එයාට එහා පැත්තේ වාඩි වෙලා හිටිය චාම් කෙල්ලට..
ඇට්තටම අපි ඒ සෙමිනා එකට ගියෙත් පොඩි ෆන් එකක් ගන්න...

ඒත කවුද හිතුවේ.......

ඒ වෙනකොටත් කෙල්ලො දෙතුන් දෙනෙක්ගේ මල්සරා වෙලා හිටිය මට තවත් කිරිල්ලියක් ලැබුනා...
......
ඉතින් සුපුරුදු විදියට අනිත් අයට වගේම මම එයාටත්ලොකු ආදරයක් පෙන්නුවා.. ආදරෙත් කලා...
ඒත් දවසක් හදිස්සියෙම කෝල් එකක් ආවා..
අනේ රත්තරනේ අපේ ගෙදරින් හැමදේම දැනගෙන , මාව අයේ ක්ලාස් එවන්නේ නෑ කියනවා... අනේ මට ඔයා නොබලා ඉන්න බෑ......

පපුව පැලිලා ගියා මගේ..
ඒ වෙනකම් ආදරේ,ආතල් අරන් තිබ්බට
ඒ තරම් සෙනෙහසක් විශ්වාසයක් දැනුනේ එදාමයි...
කියන්න මොකුත් කටට ආවේ නෑ ඒ වෙලේ
කිවුවේ එක දෙයයි

බය වෙන්න එපා වස්තූ එන හැම දේටම බය නැතුව මූන දෙමු කියලා...

එදා නිකමට හිතුනා මට කලින් කරපු පවු පටිසම් දෙනවාද කියලා....

එච්චරකල් හුලගේ පා වෙවී හිටිය මට ලොකු බරක් දැනුනා.... එදා තීරනය කලා අනිත් හුචක්කු ඔක්කොම අතෑරලා ඒ කෙල්ලට සිරා කර්නවා කියලා....

ඒත් ඒක ලේසි උනේ නෑ
ෆන් එකට කරද්දී වගේ නෙමේ සිරා කරද්දි පොඩි දේටත් හිත රිදුනා...
ඒත් කවදාවත් අමතක කලේ නෑ එදා මම ගැන එයා තියපු විස්වාසේ..

ආදරය සරුන්ගලයක්නම්
නූල තමයි විස්වාසේ.....

ඒ නිසා ඒ විස්වාසේ කැඩෙන්න දෙන්නෙපා කවදාවත්......

----------------------------- රවී -----------------------------
---------ආදර කතාව අ0ක 04න් හමුවෙමු ---------

කතාව/තිර රචනය හා අධ්‍යක්ෂණය : Dulaj Ravi Hewagame

No comments:

Post a Comment