Saturday, June 11, 2016

......... සදාතනික විරහ වේදනාව......... (ආදර කතාව අ0ක 06)

අපි ඒ කෙල්ලව මුලින්ම දැක්කේ වේයන්ගොඩ ස්ටේශමේදී
රතුපාට සාරියක් ඇදලා උදේ මහව ට්‍රේන් එකට නගින්න ඉද්දි තමයි මායි මගේ යාලුවයි එයාව දැක්කේ..
මචන් මට මේ කෙල්ල දැකලා පුරුදුයි
හන්ස මට කියද්දි මම කිව්වේ ..
උබට ඉතින් කෝකද බන් දැකලා පුරුදු නැත්තේ කියලා....
ඒත් හන්ස දිගටම ඒ කෙල්ල දිහා බලන් හිටියා.. අන්තිමට, හරි මචන්
ක්ලික් උනා. මෙයා මගෙ fb එකේ ඉන්නවා , නම නදී...
ඒ කියද්දිම ට්‍රේන් එක අවා..
අම්මෝ ඇගිල්ලක් ගහන්න ඉඩ නෑ
කොහොම හරි අපි තෙරපිල තෙරපිලා ඇතුලටම නැග ගත්තා...
අහම්බෙන් වගේ අර ගෑනු ලමයත් මගෙයි හන්සගෙයි ලගටම සෙට් උනා..
අපි දෙතුන් පාරක් කෙල්ල දිහා බැලුවත් ඒකි නෙමෙයි ගානකටවත් ගත්තෙ..
මට තේරුනා හන්සයා මේකිට ලයින් කියලා.
ගම්පහ පහු උනා විතරයි.
ඔන්න අපේ කොල්ලගේ චාන්ස් එක ආවා
කෙල්ල බෑග් එක උඩ රැක් එකට දාන්න ට්‍රයි කලත් ඒකි උස මදි.
අවස්තාවෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනේ ගත්තු හන්සයා දෙන්න නන්ගි මම තියන්නම් කියලා කෙල්ලට උදවු කලා...
ඒ වෙලේ ඉදන් අපි නදී එක්ක ආගිය තොරතුරු කතාකලා...
මාත් කෙල්ලව fb ඇඩ් කරගත්තා...
අපි තුන් දෙනා දිගටම මාසයක් විතර ඔය ට්‍රේන් එකේ ඒ පෙට්ටියෙම සෙට් වෙලා වැඩට ආව ගියා.
එන්න එන්නම හන්සයාගේ බොක්කේ ආදර ගහක් පැල වෙනවා කියලා මට හොදටම තේරිලා තිබ්බේ....
ඔහොම්මම කාලේ ගෙවිලා ගියා...
එදා නදීගේ උපන්දිනේ දවස. උදේම අපි එයාට විශ් කලා.. අයියේ අද මම ගානේ ඔයාලා දෙන්නට පොඩි ට්‍රීට් එකක් දෙනවා. දෙන්නම හවසට ගම්පහින් බහින්න. අපි ඩොමිනෝස් යමු. නදී එහෙම කියලා මරදානෙන් බැස්ස.
හන්සයාගේ ඉහේ මලක් පිපුනා වගේ.
මචන් අදනම් මම වචනේ දානවා
මූ මුලු දවසම ඔෆිස් එකේත් පට්ට කික් එකේ හිටියේ...
ඔන්න අපි හවස ගම්පහින් බැහැලා ඩොමිනෝස් ගියා. පීසා ඕඩර් කරලා නදී ආවා ටේබල් එකට. මම බිම බලාගත්ත හන්සයට ඉඩ දීලා...
නදී දෙයක් අහන්නද
Ok හන්ස අහන්න.
නදී මම කැමතියී ඔයාට , මම හිතනවා අපි එකතු උනොත් හොද අනාගතයක් තියෙයි කියලා,,,,..
කෙල්ල එක පාරටම බිම බලාගත්තා..
ටික වෙලාවයි ගියේ, එක පාරටම මහා වැස්සක් වගේ කදුලු ගොඩක් කෙල්ලගේ ඇස් දෙකෙන් වැටෙන්න ගත්ත...
අනේ අනේ නදී, මම ඔයාට අඩන්න දෙයක් කිව්වේ නෑනේ ඉතින්.
නෑ හන්ස ඔයා වැරදි නෑ, ඒත් ආදරේ කියන්නේ මට උරුම නැති දෙයක්..
ඇයි නදී එහෙම කියන්නේ ....
නෑ කාලයක් මම පනටත් වඩා කෙනෙක්ට ආදරේ කලා..
ඒත් අද එයා ඉන්නේ අඩි හයක් යට
මම කවදාවත් කාටවත් ආයේ ආදරේ කරන්නෙනම් නෑ...
පිස්සුද නදී ඔයාට, එකෙක් මැරුනා කියලා ජීවිත කාලෙම ඔයා තනිකඩ්ව ඉදලා කාලකන්නි වෙන්නද හදන්නේ..
...
මෙච්චර වෙලා කටවහන් හිටපු මමත් කතාවට එකතු වුනා.
දන්නැති දේවල් කතා නොකර ඉන්න රවී ඔයා..
අපී ගොඩක් ආදරෙන් හිටියේ.
ඒත් මට අද වගේ මතකයී ඒ දවස
එයා මට විහිලු කලා,මට ගොඩක් තරහ ගියා, හැමදාම එයා යද්දි පරිස්සමින් යන්න සුදු මහත්තයෝ කියලා එයාට සමු දෙන මම එදා,,,
මට වද නොදී යන දේවාලෙක යනවා හලෝ කියලයි කිව්වේ...
එයා ඇස් වලින් කදුලු පුරෝගෙන බයික් එක ස්ටාට් කරගෙන වේගෙන් ගියා ගියාමයි ආයේ කවදාවත් ඒ ඇස් වල ආදරේ මට පෙනුනේ නෑ...
විනාඩි 20කින් විතර ඉස්පිරිතාලෙන් කෝල් එක ආවේ මට,අන්තිමට ඩයල් කරපු නොම්බරේ මග කියලා.
එයා ඇක්සිඩන්ට් වෙද්දිත් මට කෝල් එකක් ගන්නයි හදලා තියෙන්නේ...
...........
දෙයියනේ මම කොහොමද එහෙම දෙයක් එයාට කිව්වේ...
මම නිසයි එයාට ඒ දේ උනේ...
.......
නදී දිගටම ඇඩුවා...
හරිම අමාරුවෙන් අපි එයාගේ කදුලු නතර කලේ...
අපී කාපූ නීරසම පීසා එක ඒක. බාගෙට බාගයක් ඉතුරු කලා අපි.
අදටත් නදීයි මායී හන්සයි සහෝදරයෝ තුන් දෙනෙක් වගේම ආශ්‍රය කරනවා....
....
තරහ අරන් කියන එක වචනෙකට
කෙනෙක්ගේ ජීවිතයක් සම්පූර්ණයෙන් මරලා දාන්නත්
තව කෙනෙක්ව සදහටම දුක් විදින්නෙක් කරන්නත් පුලුවන් යාලුවනේ.....
ආදරේ කරන්න...
ඒත් වචන පරිස්සමින් පාවිච්චි කරන්න....

..... -----------මම රවී--------......
ආදර කතාව අ0ක 07න් හම්බෙමු....

කතාව/තිර රචනය හා අධ්‍යක්ෂණය : Dulaj Ravi Hewagame

No comments:

Post a Comment