Thursday, September 1, 2016

මිස් කෝල් ආදරය


නදී... වයස 24යි..
එදා හවස ඇවිත් තිබ්බ ඒ මිස් කෝල් එකෙන් නදීගේ මුලු ජීවිතේම කනපිට ගහයි කියලා නදී නිකමටවත් හිතන්න නැතුව ඇති..
හෙලෝ, කවුද මේ මට මිස් කෝල් එකක් ඇවිත් තිබුනා...
මම නදුන් වීරසිංහ , ඒත් මට මතක නෑනේ ඔයාට කෝල් එකක් ගත්තා...කියට විතරද මිස් එකක් ඇවිත් තිබ්බේ...
5.13ට ඔයා කොහෙන්ද
මම වේයන්ගොඩ ඔයා කොහෙන්ද
මම අත්තනගල්ලෙ
අනේ සොරි ඩියර් වැරදිලා කෝල් එක එන්න ඇති
ආ ඉට්ස් ඕකේ ඩියර් එහෙනම් මම තියන්නම්
කොහොමහරි කමක් නෑ..අදුරගන්න ලැබීම සතුටක්
ආ මටත්
ඉතින් ඔයාගෙ නම කිවුවේ නෑනේ
මම නදී, මම තියන්නම් , බුදුසරනයී
බුදුසරනයී යාලු, මොනවා උනත් ඔයාගේ කටහඩ හරි ලස්සනයි
ඒ කතාව පටන්ගත්තේ ඔහොමයි...
ඒත් පහුවදා හවසත් ඒ නන්නාදුනන්නාගෙන් නදීට කෝල් එකක් ආවා..
ඉතින් කොහොමද , වයස කියද , කොහෙද ඉස්කෝලේ , දැන් මොකද කරන්නේ ඔන්න ඔය වගේ ආගිය තොරතුරු දෙන්න කතා කලා
ටිකෙන් ටික දෙන්න අතරෙ අමුතු බැදීමක් ඇති උනා
නදීත් එයාගෙ හැමදේම නදුන්ට කිවුවා..
කොල්ලත් එහෙමයි...
ඉතින් ඔන්න ඔහොම දෙන්න හම්බෙම්ම දවසකුත් දාගත්තා...
සෙනසුරාදා දවල් 2ට ගම්පහ ස්ටේශමේදී දෙන්න හම්බුනා...
ශා නදී කට හඩ වගේම ඔයත් මාර ලස්සනයිනේ...
ඔයානම් මම හිතුවට වඩ කෙට්ටුයි
ආ අපි හොද ස්ලිම් කොල්ලො හරි
අප්පේ වැඩේමයි
ඉතින් අපි කොහෙද යන්නේ කතාකරන්න නදී
අනේ මන්දා
ඔයා කීය වෙනකම් ඉන්නවද
මම ගෙදරට කියලා ආවේ යාලුවෙක් ගේ ගෙදර යනවා කියලා
හා එහෙනම් අපි පාර්ක් යමු
ඔන්න ඔය විදියට කතාකරගෙන දෙන්න පාර්ක් එකට ගියා.. ගොඩක් දේවල් කතා උනා..
එදා ඒ ගම්පහ පාර්ක් එකේ ග්‍රවුන්ඩ් එක අයිනේ තිබ්බ බෙන්ච් එක උඩ වාඩි වෙලා හිටිය නදීගේ ඔලුව නදුන්ගේ උරහිස්ස උඩින් තියෙන්න වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ..
නදුනුත් ගොඩක් ආදරෙන්
මම ආදරෙයි රත්තරනෙ කියාගෙන නදීකේ නලල සිප ගත්තා..
දෙන්නට දෙන්න ගොඩක් ආදරෙන් හිටියේ..
පාර්ක් එකේ අහල පහල කපල් ඔක්කොම තුරුල් වෙලා හිටියේ
නදුන් ගේ තරුන හිතට තවත් දරාගෙන ඉන්න බැරි උනා...
නදුන් නදීව තදින් තුරුල් කරන් නදීගේ කම්බුල සිපගත්තා....
නදීත් අහින්සක කිරිල්ලි පැටියෙක් වගේ නදුන්ගේ උනුහුමේ ආදරෙන් තුරුල් වෙලා හිටියා...
දෙන්න ගොඩක් තදින් ආදරේ කලා...
නදී ටිකෙන් ටික මේ සම්භන්දේ එයාගෙ අම්මටත් කිවුවා..
දෙන්න ගොඩක් ආදරෙන් හිටියා..
හැම සෙනසුරාදාම පාර්ක් ගියා..
හිටියේ ගොඩක් සතුටින්..
දෙන්නගෙන් කාගෙන්වත් කිසිම වෙනසක් තිබුනේ නෑ..
ඒත් එකදවසක් නදී පාර්ක් එකේදි නිකමට නදුන්ගේ ෆෝන් එක අතටගත්තා..
ඒකේ තිබ්බ දේ දැකලා නදීගේ පපුව දාල ගියා..
නදුන්ගේ වයිබර්, ඉමෝ චැට් කෝල් පිරිලා තිබ්බේ මහේශි කියලා ගර්ල් කෙනෙක්ගෙන්
කවුද මේ
ආ ඔය මගෙ හොදම යාලුවෙක්
ඉතින් මොකටද මෙච්චර චැට් ආ
අනේ මේ මොකද පන මේ... අවිශ්වාසද මාව කියනගමන් නදුන් ටක් ගාල ෆෝන් එක අරන් එයාගේ උඩ සාක්කුවේ දාගත්තා..
ඒ එක්කම ආයෙත් එයා නදිව තමන්ගේ තුරුලට ගත්තා..
නදිත් ආදරෙන් තුරුල් උනත් පොඩි සැකේකුත් එක්ක ඒ කෙල්ලගේ රූපෙකුත් නදීගේ හිතේ තදින්ම ඇදුනා..
ඔහොම ටික දවසක් ගෙවිලා ගියා..
ඔය අතරේ තමයි නදීගෙ හොදම යාලුවා සචී එයාගේ ගෙදර ආවේ..
මේ දෙන්න එකතු උනාම කරන පිස්සු වැඩ එයාලවත් දන්නේ නෑ...
ඉතින් හවස් වෙලා මේ දෙන්න ශොපින් කරන්න නිට්ටම්බුවේ තිලකවර්ධනේට ගියා
හදිස්සියට නදීට මේක නදුන්ට කියන්නත් බැරි උනා...
සචී අපි නදුන්ටත් ටී ශර්ට් එකක් බලමුද
හා හා
දෙන්නම එකතුවෙලා නදුන්ට ශර්ට් ර්කක් බලන්න දෙවෙනි තට්ටුවට ගියා විතරයි
නදී එක තැන ගල් ගැහුනා
නදී මොකද මේ
කතාකරන්නකො
ඒත් නදී ගල් ගැහිලම හිටියා
නදී අර නදුන් නේද වෙන කෙල්ලක් තුරුල් කරන් ඉන්නේ ආ
නදී උත්තර දුන්නේ නෑ
ක්ශනිකව නදී නදුන් ගාවට ගියා
වචනයක්වත් කතානොකරම නදී වේගෙන් කනේ පරක් ගැහුව නදුන්ට
එතන හිටිය ඔක්කොම මිනිස්සු ඒ දිහා බැලුවට
පස්සෙයි නදී කතාකරන්න පටන්ගත්තේ....
මොකද්ද නදුන් මේකේ තේරුම
මේකි ඔයාගෙ යාලුව කිවු නේද , එහෙනම් මොකද මේ තුරුල් කරන්..
කතා කරනවා .. තමුසේ මාව රැවැට්ටුවා නේද
කාතා නොකරන නදුන්ට තරහින්ම තවත් කනේ පරවල් දෙකක් නදී ගහගෙන ගහගෙන ගියා...
ඇති....
දැන් ඒක නවත්තගන්න
ඔවු මම තමුන්ව රැවැට්ටුවා තමයි
ඔවූ මේ ඉන්නේ මගේ ගර්ල් ෆ්‍රෙන්ඩ්
අපේ එෆෙයාර් එකට අවුරුදු තුනක් දැන්..
ඉතින් මොකටද කාලකන්නි වනචරයෝ මට ආදරේ කලේ..
මොකටද මට බලාපොරොත්තු දුන්නේ ,
ඇයි මාව රැවැට්ටුවේ , මම මේක අපේ අම්මටත් කියලා තිබ්බේ
තොර තෝන්චියක් නැතුව නදී ප්‍රශ්න වැලක් අහන් ගියා
දෙන්නම් ඔක්කොටම උත්තර...
ඇයි දන්නවද මම ඔයාට ආදරේ කලේ
ඔයාට මගේ සර්නේම් එක අහද්දි මොකුත් මතක් උනේ නැද්ද
මම නදුන් වීරසිංහ
වීරසිංහ
මතකද චලිත් වීරසිංහ
ඒ මගේ අයියා...
ඒ ඔයාට පනටත් වඩා ආදරේ කරපු ඒ දුප්පතා
ඒ මගේ අයියා..
දන්නවද අයියා තමුසෙට පනටත් වඩා ආදරේ කලා...
ක්ලාස් ගිහින් දවල්ට කන්න දීපු සල්ලි වලින් තමුසෙට රීලෝඩ් දාල එයා බඩගින්නේ හිටියා..
අම්මගෙන් වැද වැද සල්ලි ඉල්ලන් ඇවිත් තමුසෙට තෑගි අරන් දුන්නා...
යාලුවන්ගේ කුනු කතා අහ අහ උන්ගේ බයික් ඉල්ලගෙන, කොල්ලන්ගෙන් ණයට සල්ලි ඉල්ලන් බයික් වලට තෙල් ගහන් තමුසෙව බලන්න ආවේ
එයා මොනවද නොකලේ ඔයාට...
ඒත් ඔයා මොනවද කලේ එයාට...
තමුසේ කලේ හොරෙන්ම වෙන එකෙක් එක්ක සෙට් උන එක
එදා අයියා ඔයාගෙ ඉමෝ කෝල් , වයිබර් චැට් දැකලා අඩද්දි ඔයා මොකද්ද කිවුවේ..
අයියට කිවුවේ මලිත් මට ඔයා ගැලපෙන්නේ නෑ කියලා විතරයි...
මතකද ඔයා අන්තිමට එයාට එවපු මැසේජ් එක..
ඒත් මට ඒක මතකයි...
"චලිත්,ඔයාට කවදාවත් මගෙ හීන ලෝකෙට මාව එක්කන් යන්න බෑ..ඒකට ගොඩක් සල්ලි ඕන, ඒත් සංකල්ප ගාව ඒ හැමදේම තියෙනවා..
ඒකයි මම එයාට ආදරේ කරන්නේ .
මට සමාවෙන්න,
ඔයාට මට වඩා හොද කෙනෙක් හම්බෙයි "
තමුසෙ නිකමටවත් හිතුවද ඇයි අයියා ඒකට රිප්ලයි නොකලේ කියලා
එයා ඒ මැසේජ් එක කියෙවුවේ බයික් එකේ යනගමන්..
ඒ මැසේජ් එක කියවගෙන යද්දි එයා නිට්ටම්බුව කලර්ලයිට් ගාවදි හැප්පුනා...
දැන් අවුරුද්දක්
එයාට තමත් සිහිය නෑ..
කෝම වෙලා
මගෙ රත්තරන් අයියා ඔයා නිසා අදටත් දුක් විදිනවා කොලඹ මහා ඉස්පිරිතාලේ 8වෙනි වාට්ටුවේ 10 වෙනි ඇදේ
දැන් දැනේවද ඔයාට ආදරේ වේදනාව ආ....
ඒ වෙලේ නදී ගොලු උනා දෙන්නුත්තර තිබ්බෙ නෑ...
එයා එහනම දනගහගෙන ඉදගත්තා..
ඒ වෙලාවෙ නදීගෙ කම්මුල් තෙමුව ඒ කදුලු ගගට වගකියන්න ඕන කවුද
නදුන්ද, නදීද, චලිත්ද
ඒක තාමත් එතන වට වෙලා හිටිය මිනිස්සු කතා වෙනවා ඇති...

--------------------------මම රවී-------------------------
කතාව/තිර රචනය හා අධ්‍යක්ෂණය : Dulaj Ravi Hewagame

No comments:

Post a Comment